dimecres, 14 de maig del 2008

"L'OLÍMPIC VERD I NEGRE"

Avui demano una cosa a la gent, a la gent que vagi a veure la Penya a l'Olímpic.
Tot va començar com una petita proposta al fòrum de la penya, i com que ha tingut una mica d'èxit m'he animat.

Vull fer "L'OLÍMPIC VERD I NEGRE". És simplement que ara, amb els PlayOff, la gent que vagi al camp porti una samarreta verda o negre. Però qualsevol samarreta, d'aquestes de propaganda, o la del primer equip, de màniga curta o llarga, mentre sigui de color verda o de color negre ja n'hi ha prou.

Si ho fa tothom aconseguiríem una imatge del Palau Olímpic impressionant. No és fàcil ja ho se... però i si ho aconseguim?

I recordeu que els pingüins són verds i negres!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola...perque els pinguins son verdinegres??? m´ha agradat aixó..el pinguí és el meu animal preferit..i la penya lequip que estimo...que més puc demanar...????
moon

E ha dit...

Res... curiositats; a mi m'agraden els pingüins també, i tot ve d'aquest frase que diu "que dur que és ser pingüí" i les he anat modificant a "els pingüins són de molts colors, però segur que tots són verds i negres" i quan vaig pensar amb aquesta acció de "L'OLÍMPIC VERD I NEGRE" vaig pensar en aquesta última frase de "recordeu que els pingüins són verds i negres". No tenen molt de sentit, però són divertides.